Guess who? It's me, im back again (6)

Det har varit några otrolliga hårda, springades, jobbiga dagar.
Jobba, jobba, plugga, plugga.
Men det har ändå varit ganska givande.
Vi hade en fantastiskt fest med klassen, det var VÄLDIGT roligt!:)
Men sen så vart jag irriterad på en tjej som ville att jag skulle sova över hos henne, sooo  not Katia style ;)
Jag har kännt mej ganska slut och har bara drömt om att åka iväg på semester.
Just nu är min största önska att ta med Stella och åka långt, långt, låååångt härifrån..
till värmen, och bara äta, vara med varandra, bada, promenera och soolaa :)
Jaah, det känns så nära fast ändå 'so far away' -.-'
Jag hade problem med att blogga och jag har det fortfarande, så det är därför bl.a jag inte har bloggat så mycket som jag känner att jag borde.
Är det nån som vet hur man ska göra för att fixa inställningarna, elr ja..helt enkelt hur man ska mobilblogga från en I-phone 4 (om det är nån skillnad..?) så kommentera är ni gulliga :)




Kommentarer
Postat av: Yuri

Var festen i helgen?



Tråkigt man ej var med men vi får fixa ett adventfika med klässen sen :)



/Y

2010-11-18 @ 02:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0