heeeeeeemmmmmmm.

Nu har jag fixat min tand, men jag känner att det är inte bra. Vad har hänt med Svenska läkare?
Nu när man fixar en sak så ska man tillbaka ett antal gånger för att fixa till det eller hur?
Flera som tänker som mig?
Nu ska jag och jobba i Kalix:( Ja det är en och ett halv timme ditt så jag ska åka nu.
Jag ska plugga sen så min fredag är inte så jätte roligt som jag trode det skulle vara. Jag hade vaknat sen kl 07.00 och sen dess så har jag väntat på att åka och jobba, så desperad kan man vara. Nu ska jag göra en Espresso och sen ska jag dra, pöss mina älskade vi hörs från bilen:)))))




XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxOoooooooooooooooXxxxxxxxxxxxxxxxxxxOoooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-20 @ 21:21:54
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0