Tillbaka......

Hej, nu är jag tillbaks och jag mår super bra. Jag har jobbat sen dagen jag kom och varit i skolan. jag trivs så jättebra med mitt jobb. Igår/fredag så hade vi klassfest och det var supertrevligt och jag själv hade det jätte bra. Det var länge sen som vi hade det så bra som vi hade det igår med min klass. jag planerar för dem kommande helgerna att samla tjejerna från min klass och göra en tjej kväll hemma hos mig, det tycker jag kommer att vara en super kväll. Ikväll så ska vi ta det lungt framför tv och se två filmer som vi har hyrt. Igår så drog det endå till kl 6.00 på morgonen. jag mår ändå jätte bra, jag har inte ont i huvud eller känner mig bakis. Hur mår ni vad gör ni, har ni saknat mig eller?
Nu ska jag ta mig en drink och sen så ska jag lägga mig framfört tvn. jag önskar er en jätte skön lördagskväll. Ta er en drink och njut av kvällen för att det tänker jag göra:)



XxxxxxxxxxxxxxxOoooooooooooooooooooooooXxxxxxxxxxxxxxxOoooooooooooooo
Pössssssssss Pössssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0