En kväll före påsk

Hej, jag hade gått igenom något som jag kommer aldrig att glömma. Jag var på väg till stan, Stella skulle sova hos en kompis och jag tänkte att jag kunde promenera så jag gjorde det. På vägen ringde en kompis och vi pratade hela vägen. Redan då jag gick hemifrån så märkte jag att det var inga människor eller bilar på vägarna. Jag tänkte och tänker att det är helt normalt med tanke att imorgon alla skulle festa och fyra påsk så var det tomt överalt. Jag var smått rädd och jag tittade runt för att se om någon var där. Jag hade hörlurarna på mig så jag vände mig hela tiden då plötsligt jag ser en enorm björn på sidan om vägen. Jag blev så överraskat att jag grepps av panik med att stanna och titta på. Den blev överraskad också för att det bloste åt fel håll. Den sprang över vägen bara några meter från mig och försvann in i skogen. Jag sprang förstås (DUMT) och hoppades att träffa en bil eller nått men det blev ingen bil först efter 10 minuter. Jag återvände sedan med bil och tog bilder av platsen. Jag ringde polisen och varnade om det.
den kom från skogen och gick rund, jag tror att det nosade något;))))
Jag kände med fingrarna efter klorna och det var djupt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0