Påsk<3

Min mamma är världens finaste mamma. Hon har åter igen ordnat en påsk åt sin familj helt underbart och oförglömligt. Vi älskar henne och uppskattar allt hon gör för oss. Hon är en kvinna som vet hur och kan tillfredsställa allas människor och önskningar. När man är hos min mamma så känner man sig som att allt uppmärksamhet är inriktat på en och man behöver bara njuta för att vi vet att hon är där för med alla våra små idéer och önskningar. Jag önskar att alla människor ska ha upplevt det för att första vad jag menar. Mamma dukar bästa matbord och lagar fantastiska rätter men väldigt fint dekoration.
Här kan ni se bilder från påsk, allt är mamma och hos mamma:)
Maten:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0