Hej bloggen<3

Hej, Idag är jag hemma och jag tänkte snabt hälsa och medddela att jag mår bra och att jag lever än! Hahahaha nää skämt åt sidå men jag är nästan levande. Jag sitter i min stuga och är där för att plugga och jag vill inte komma hem för att jag hittar på att göra alla andra saker men inte att plugga. Jag har ingenting där utöver en liten radio och jag måste säga att det hjälper mig. Nu ska jag dra vidare till stugan för att det blev sent och jag vill komma igång sätta mig och plugga. Nu så pöss och kram och så hörs vi imorgon kanske<3<3<3<3
Katia möte cameran;)))) Hahahahah jag måste älska mig eller hur!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

HEj har du haft en bra helg?:)

Just nu lottar jag ut en sminkpalett med 88ögonskuggor i från upbrand, klicka här om du vill delta; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

2011-08-21 @ 17:33:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0