Hej ;))

Hej bloggen;)) Jag har haft ett fantastisk helg. Jag och min familj är på min stugan och vi jobbar får fullt. Vi har kapat stora träd och har rensad enorm så nu kan man faktisk se havet tidligt och klart från matbordet. Det så underbart att jag saknar ord. Just nu så är jag själv och har eldad så att det blev super missigt och jag har tänd alla värme ljus. Här så har jag ingen tv, men jag har en radio och mina böcker så att de ska hålla mig sällskap. Jag ska plugga förstås men åtmindsånde så gör jag något rätt och det känns faktisk underbart att lämna stan och alla dessa deppremerande människor. Jag trivs med att vara själv. Det kanske låter inte så trevligt men det är jag och jag tror att varje människa behöver ha stunder som dessa. Nu ska jag äta lite Vattenmelon och sedan i sängen för att jag känner mig jätte tröt. Jag har faktiskt flyttat en massa tunga träd runt hella gården. Känner att jag kommer att sova som ett bebis:))) Hahaha kanske och förhoppningsvis. Nu vill jag önska alla mina läsare en trevlig fortsättning på kvällen och en underbart Måndag:) Sov gott alla underbara människor. Tack från hela mitt hjärta till er som hjälpte mig med de enorma trä;)) Jag älskar er och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0