Morning;))))

Hej, idag så vaknade jag huvudvärk och jag vet redan att vädret ska bli dåligt!!!! Redan igårnatt då jag tog av min min tröja så kände jag ont i axeln så jag förstod redan då. Men nog med den tråkiga. Idag så ska jag plugga lite nu på morgonen för att sedan ska jag till Luleåkalaset. Jag längtar ditt för att få äta mina favoriter P.A. Langos<3 Världens godaste! Dem gör det med original recept och andvänder potatis istället för mjöl som alla andra gör det. Nu måste jag till affären och köpa mig frukost för att jag har ingen mat hemma;)
Nu, dagens outfit:
Adidas<3<3<3 jag hade handlat förra året alla sportkläder som passade mig som storlek, och jag gjorde det igen effter 4månader. Jag kan inte slutta beundra de klädesplagg. De är av Stella Mccartney;) Love her style<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0