Väder….

Hur ska man må bra om vi har ett sådant väder? Man mår inte alls bra, inte jag i alla fal! Igår så var jag och Stella och åt på Sushi & Te och jag måste säga att det var hur bra som hälst. Vi åt lunch och det var super trevligt och jätte, jätte gott. Man hade känslan att man är tillbaka i Tokyo. Jag fick exakt det jag ville och måde super bra av tanken att man kunde få det maten man vile ha just i min lilla stan. Jag saknar Tokyo och alla som har med platsen at göra. Jag fick känslor för att försöka att ta mig ditt, inte för att hälsa på men för att försöka stationera sig ditt. Jag älskar denna land och dessa underbara människor så det kommer att gå super lätt för mig att bara stänka Piteås dörrar för alltid.  Jag har jätte mycket att fundera på vad jag ska göra så det är inga lätta dagar just nu för mig. Jag tycker inte attt vara u denna sits att luta mig vänster och höger och inte veta vad exakt jag ska göra:(
Hur ska man glömma dessa underbara människor och fantastiska känslorna man hada då man både var där och då man hade åkt hem:)))
Mitt hjärta och hjärna kan inte lämna dessa platser och känslor:)

Kommentarer
Postat av: Photographer

hi,

the first picture is mine.

Could you please replace it by

http://www.cyrilalmeras.com/event/2006/04-japon/IM6CA_-1149-shinjuku-skyline-tokyo-by-night-r1.jpg



A link to http://www.cyrilalmeras.com would be much welcome as well.



Thanks in advance,



best regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0