Arbetsförmedlingen!

Nu måste jag säga att det var hur länge som hälls då jag var sist där. Nu är jag på stand by och inväntar svar av mina 100 ansökningar för jobb. Det måste vara någon av alla dessa som kan svara;Ja kom och jobba för oss! Hoppet håller mig upp! Arbetsförmedlingen vill jävlas med oss som saknar jobb och dem vill att vi ska nästan varje tre fyra dagar vara där och göra något. Nu ska jag åka och lyssna på hur man skaffar sig jobb och vad säger man då dem har kallat på en för jobb. Jag vet det men jag ska lyssna en en gång på svammel
hahaha hur jag ser ut!
Sen blir det Yoga<3
Det var ett tag sen då jag visade mig i Yoga huset. Jag har längtat jätte mycket så det blir spenande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0