Hahaha

Idag efter att Stella for till skolan så hörde jag att något knakade på huset, det kändes som Haagspädd! Jag vet inte om man stavar det så men ni förstår vad jag vill säga. Efter det så hörde jag tidliga knackningar på dörren och då jag tittade ut såg jag att det var från vattenverket. Dom skulle bita vattenmätaren. Killen var så jätte försiktigt med att vecka mig att han nästan viskade. Det var jätte gulligt:)
Nu har jag en kille som ska ta hand om min fjärrvärme för att det krånglar sen dom kopplade in det. Med andra ord så fixade jag nästan allt på huset utan att jag rörde mig. Jag glömde att jag var på arbetsförmedlingen på morgonen:)) Det var jobbigt efter så många år att återgå där:(
Nu ska jag ta och åka till stan och sedan ska jag laga super middag. Mums säger jag redan bara jag tänker på det <3

Kan ni se norrskenen på bilderna?


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

2011-12-01 @ 15:05:09
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0