Julen närmar sig:)

Det känns hur julen är bakom dörren. Jag har kvar ganska många julklappar så jag måste börja göra mig klart med dom. Jag var och jobbade idag i gallerian och sen var det middag och framför tv-n. Det hände ingenting inyressant idag så jag ska inte uppehålla er med mina tråkiga dagar. Jag mådde inte så bra idag. Mina öron tjuter hela dagen och det är ganska obehagligt känsla så kag var inte på topp idag. Jag hoppas att det är ingenting seriös och att det kommer att vara borta tills imorgon.
Imorgon ska jag fixa håret i oh sen ska jag jobba tills kl 17.00
Nu ska jag försöka att somna, men jag har många tankar i huvud som bara går runt, runt!
Sov så gott gott folk:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0