Saint Nicholas !

Grattis till alla som firar sin namnsdag: Nicholas !
Jag har varit hos läkarn idag med Stella tidigt på morgonen. Jag sov bara 3 timmar men jag kunde inte gå och sova igen. Jag betalade räkningar och sen kom mammsen hem till mig. Vi fixade lite saker och mitt hår!
Hur ska jag säga, min mamma gjorde mitt hår lika bra som min frisör. Jag kunde inte gå hos frisan för att det fans inte tid före jul så jag bad mamma att fixa det och hon klarade det galant.
Sen dess har vi lagat mat och bakat en fantastisk kaka. Nu är vi alla samlade hos min älskade mamma och äter middag. Jag älskar våra stunder här vid mat bordet hos min älskade mamma!
Lite bilder kommer här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0