Söndag

Hej bloggen. Jag vet att jag har varit lite ledigt från bloggen men jag var jätte upptagen och med det menar jag att jag är ute från hemmet. Jag har inte haft tid att skriva och då jag har tid så är det någon annan som är vid datorn.
Vad tycker ni om mi. Nya design?
Min älskade dottern har fixat det å mig:) Hon är så fantastisk att jag tror inte mina pussar och kramar kan beskriva det tillräckligt bra som jag skulle vilja säga det.

Vi har fått ett överraskning, vi har fått gäster hemma. Jag ska vara ganska så upptagen med mina gäster men jag lovar att uppdatera så mycket jag bara kan.

Det var ett seg dag för mig idag. Jag hade inte sovit väldigt lite idag så min dag har passerad som i en dröm framför mina ögon:) Vist förstår ni vad jag menar? Hur känner man sig då man har sovit för lite: Som i en film som går i extrem långsam fart! Hahaha jo ni vet:-)
Nu ska ska jag sova för att imorgon har jag mycket att göra.
Sov så gott alla fina där ute<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0