Varför?

Jag har problem med min blogg och jag vet inte varför! Jag kan inte ladda mina videor, jag har bloggat hela dagen och det har inte kommit ett enda! Jag ska försöka fixa det med Stella imorgon om hon har tid. Jag var och jobbade fr 13.00 och sen dess har jag varit framför tv-n. Jag är inte helt slut men jag var med fel skor på jobbet så jag kan bara vara sur på mig själv och min fel bedömning! Nu ska jag sova för att imorgon ska jag till Bilprovningen och sen ska jag jobba. Efter jobbet så har jag lite saker att fixa och göra så jag måste verkligen sluta lite tidigt imorgon. Nu ska jag önska er sin så gott och ska jag stänga mina trötta ögon.
Puss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0