Andra intag

Idag så har vi någonting absolut nödvändigt för våran jobb uppgift att få göra. Det heter INTAG. Det innebär när en mäklare åker till fastigheten för att ta in den som objekt för att sedan sälja vidare den. Vi ska handskas idag med alla dem riktiga saker som en mäklare gör. Vi har vårar blanketter som vi ska fila i och vårar kameror som vi ska ta bilder på objektet och allt det vi behöver.Det känns så jäkla underbart att jag finner inte riktigt ord just nu till att beskriva känslorna:)♥
Det kan vara jag det i dem närmaste månaderna:)))
Här kommer lite bilder på hur jag ser ut idag:
Ha en underbar fredag♥
Det är min favorit dag och jag hoppas att alla vi kommer att ha det just fantastisk, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0