Hej

Hej, det var super länge sen. Jag hade inte lust och kunde inte ens tänka mig att blogga.
Nu ska jag sluta deppa och ta mitt liv tillbaka, eller hur?
Jag vet att många av er är ledsna över att jag inte bloggade men jag har mina ursäkter som jag tror inte ni vill höra. Det är bara det vanliga förstås.
Nu sitter jag och så har jag mitt fredagsmys:)
Jag skulle göra det med Stella men hon bjud kompisar över så det blev inte som jag hade tänkt mig, nu så ska man säga "så typisk"
Nu så äter jag Shopska sallad, för dem som vet inte vad det är så det är Bulgarisk sallad som ser ut så här:
Och så dricker jag Rakia ser ut så här
just nu så dricker jag den som är längst fram:)
Det är så himla gott:)
Jag kan säga så här , nästa gång ni besöker Bulgarien så ta och smaka från våran kusin och drick våra rakia ni kommer inte att vara besvikna det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0