Redo….

Vem är redo att prata nu med mig?
Jag vet att alla ni sover just nu…… det är lugn jag vet att imorgon så ska jag få min uppmärksamhet. Jag såg med min dotter Mr. Nobody
.
Det var hel wacko…. Jag vet inte om jag riktigt förstod det…eller var det någon som gjorde det?
Men jag vet att det gav mig ganska mycket att fonders över..
.
Jag  är en sådant som funderar över allt och vill alltid att vara först i mållinjen.
Är inte det det bästa?
Japp det är det för mig. Jag har jätte mycket att ge till min dotter och jag verkligen hoppas att jag lyckas med det. Vad jag menar är att jag vill råda henne med sakerna och min erfarenhet. Jag vill så jätte gärna att hon ska förstå det och ta emot det. Jag har levt liv för 10 personer och har lika mycket erfarenhet och jag har en liten ängel bredvid mig som är så oskyldigt.
Vad gör man inte inte för dem små…. Jag vill göra allt för min dotter. Jag hoppas att alla mammor delar min önska när jag säger det:)
Jag vill att alla ska tänka som mig, även dem som har ingen erfarenhet av livet, även dem.
Ja, även dem , dem har också något att ge till världen. Alla våra döttrar behöver våra råd. Allt vi har mon oss är en erfarenhet som kan vara bra att dela med oss till dem. Dem små änglarna behöver oss och allt detta vi har inom oss. Dela och ge, var inte snåla!
Gör världen till den värld som ni själva vill leva i!

Det för ni av mig till er!
Sov så gott och dröm söt.

XxxxxxxOoooooooXxxxxxxxOooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0