Söndag

Idag så ska man ta det lugn. Jag har städat och tvättat igår så idag ska jag bara slappa. Nu ska jag äta frukost. Idéen angående min frukost har jag tagit av min mamma. Det innehåller:
125g
och:
2dl blåbär. Det är super gott och jag tycker att det passar mig, med det menar jag att jag har alltid bråttom och vill ha något som går snabbt att göra och snabbt att äta. Jag vet att det är inte bra skynda sig och äta men jag trivs.
Har ni hört; Jag har tränad i två veckor och ätit 1189 kalorier per dag( enligt min tel så kan man gå ner i vikt om man äter så många kalorier ) och jag gick upp i vikt???????
Varför händer detta bara mig?
Är det någon som vet varför?
Skulle uppskata verkligen ett bra svar!
Jag tror inte att jag har gjort något fel, men lik förbaskat så gick jag upp.
Tro mig jag är jätte besviken och vet inte vad jag ska göra nu mera.:(
Ja, jag känner mig som Simpson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0