Pitehavsbad…..

Lördag eftermiddag var vi på Pitehavsbad och jag måste säga att jag hade så otroligt roligt att jag ignorerar fortfarande min smärta. Skadan orsakade jag genom att dyka i vattenfallen, som syns inte på bilden just nu.

Jag hade en bigma, biigma bula på pannan och samtidigt så drog min axel ur led.
Det kändes inte så mycket första dagarna men nu så kan jag knappt stryka på pannan och utan att jag skriker:(
Vet ni hur jag orsakade bulan och drog axeln ur led?
……mhhhh jag åkte på mage. Jag gjorde det två gånger utan problem men vattnet träffar en jätte hård mot huvudet så jag tänkte att jag skulle dyka lite i förväg för att undvika smärtan i nacken efteråt. Jag måste säga
"Jag misslyckades"
Men det var en av dem roligaste gångerna på Pitehavsbad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0