ade re!

hahahha det betyder kom igen då! på Grekiska förstås. Nää nu mår jag jätte bra. Jag har bara ett och ett halv labb att göra och så sen är jag klart med Fysik A.
Jag är jätte glad för att då kan jag plugga vidare utan att må så jävla dålig över att jag måste plugga olika saker samtidigt. Nu känns det som om jag har inte haft ett sommar utan att jag hade ett sommar med att plugga på i mitt takt. Det betyder bara att jag är jätte tröt att tänka på det. Jag tror att jag blir tröt av självaste tanken än vad jag är av att plugga!
Kan det stämma? Har någon annan upplevt detta?
Nu så ska jag gå och lägga mig för att jag ska upp kl 05.00:(
Ja jag vet att det är sent men jag gjorde slabbar idag;)))))))
Sov så gott och ha det gött:)))
hahaha jag älskar den tiden då vi var i Grekland:)
Stella är fortfarande där och väntar på mig. Då kan jag blogga obegränsad för att vi kommer att göra något fantastisk där, men detta är förstås för en annan dag att berätta:))
XXXXXXXOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0