nu ska jag visa…...

Detta har händ
Jag och Stella i Grekland, Vi har super, super bra där!
Se och bestämd själv<3
På flyget
Flygplan på väg att hämta vatten för att det brinner i Grekland. Ingen ovanligt!
Varför?, vem sa att jag var frisk?
Brun, bru, brunare!!!!!!
Min lilla pepparkaka<3
Oooh jag älskar Ouzo!!!!!!
I Grekland ska man alltid äta då man dricker Ouzo!!!!
Under så kan ni sei vad vi tittade på då vi åt och drack där i 6 timmar. Det är inte trevligt om man säter sig ner och efter ett tag ska man åka iväg. Här ska man verkligen spendera sin tid på att njuta av sina nära och kära och ta sin tid för att koppla av medan man har gått ute för att dricka och äta.
Fortsättning följer…...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0