Jag är så glad:)

Nu äntligen är jag klar med prov2 i Fysik. Jag ska nu luta mig bak och njuta men bara tills jag är klar med  inläget. Jag ska gå och lägga mig tidigt eller så pass tidigt är det inte men jag ska försöka göra mitt bästa av den tiden. Jag brukar stanna 2 timmar ungefär efter att jag har sagt sov gott. Jag vet att det är dumt och ni behöver inte påpeka det. Jag har svårt att somna. Min hjärna fungerar bäst då jag är över trött. Fråga inte!!!! Vet inte själv. Hahhahahah
Nu har jag ingenting intressant att berätta mera än att jag piskar på mig av glädjen att jag är klart och att jag ska äntligen åka på semester jag menar "dröm semester" Ni ska få veta varför då det händer.
Nu vill jag önska er sov gott för att jag ska tidigt imorgon för att först promenera med mamma och sedan börja packa mina saker:))))))
XxxxxxxOooooooo
En Bild som ni har redan set. ♥

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

2011-06-19 @ 16:12:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se

LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL FRÅN WWW.PHONEFASHION.SE



MATCHANDE RING FRÅN WWW.BAMBEE.SE PÅ KÖPET!♥

2011-06-20 @ 13:52:24
URL: http://phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0