HAHA

Vet ni vad vi såg kväll, vi såg filmen "The Switch"
den var roligt. Jag skrattade jätte mycket just i den sista bilden som ni ser här uppe.
Sen så försökte jag berätta för Stella vem en av skådespelarna var och så här låt min förklaring:
Jag : Du vet Stella för säkert 15-17 år sen så spelade han i en film som var en av de första sci fiction och han skulle transporteras från en plats till en annan men så hände en olycka och han förvandlades sakta till mygga!
Stella tittar konstigt på mig och: Mamma menar du "Fluggan"?
Jag : Ja det var så det hete:)
Jag : Spela roll de båda två är irriterande och äckliga så:))))
Gissa om vi skrattade länge sen. Nop bara lite, speciellt Stella♥
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0