redovisning<3

Idag for jag till skolan och jag pratade med Maria som sa: är du klar för redovisningen?
Jag ba: Va?…… Är den idag? OMG!!!! Jag har glömt den totalt.
Ush vad man känner sig dålig då! Hur som helst så satt jag medan de andra redovisade och lärde mig min bit utantill. När min tur kom så kände jag hur hjärtat gick i högsta tillåtna hastigheten och min tal saktades så otrolig på grund att hjärtslaget kom upp i halsen och jag kände mig som om någon hade remote kontrollen och spolade sakta fram.
Vad än jag försökte hosta, smila och svälja så hjälpte det inte:(
Men det gick ändå bra så nu är det avklarad:(
Nu ska jag börja med pluggande för dem 4 tentor som väntar. Det blir tufft det, men man måste göra det om man vill bort härifrån, eller hur?
Nu ska jag både jobba och i mellan väntan plugga<3 Ha en underbar dag alla ni där!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0