Slut

Jag känner mig helt slut idag. Filmen igår

Ja, den här ja! Den var väldig intressant på en sådant set att man kan inte sluta tänka om den. Jag har sovit i två timmar för att jag funderade medan jag sov hur skulle jag reagera om den var jag som var där! Då betyder det att filmen har varit bra för att den utsatte   mig för ett helvete under kvällen. Varför tog jag det på ett sådant set så vet jag inte. Jag funderar kanske på att jag är väldigt rätt och skrämd av att hamna i mitten av en ocean och att vara själv med simmande runt omkring mig hajar. Jag kan bara säga att jag har nästan upplevt det så det kan vara därför jag är så rädd. Jag simmade över en svart stor rygg haj och ingen trodde mig tills dem fångade det först efter en vecka. Dem fångade det pga att den fastnade i fisk nät nära stranden jag simmade. Kanske jag är rädd att få vara ensam!!!?
Det kan vara också det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0