Woo hooo vi lever<3

Ja , vad kan jag säga jag hade rätt:)
Jag sa i min video att jag tror mera på något vulkano eller jordbävning än att vi ska gå under!!!! Det var bara helt galet tyckte jag. Jag gör ingenting intressant än att plugga för mina 2 sista tentor. Jag ska ha examen den 28 och jag kommer att vara den ända som saknar klänning. Hur tråkigt är inte det? Jag har inte tid att lätta klänning så jag vet inte vad jag ska göra:( Och nu blev det tråkigt att läsa så nu kan jag vissa er lite bilder och önska er  sov gott♥
Se på den bilden: Den var vid ingången i vår vårdcentral när jag åkte med Stella idag:)
Tänk nästa gång ni köper dem produkterna hemma!!!!
Vill ni konsumera så mycket socker när man ändå inte äter socker?
oj vad konstigt mening:)
Stella, då de tog blodprov :)
Hon tycker inte om det!!!
Och då fick hon lämna två gånger blodprov:( Stackarn ♥
oj då!
XxxxOoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0