Hem

Hej bloggen:) Det var ett tag sen men det är pga att jag behövde ta ett paus från allt. Jag känner mig helt slut efter att så intensiva veckor. Jag kom hem och fixade bagaget både min och Stellas. Det tog ett tag. Idag har jag julpyntat och just nu kl. 00.10 var jag klart med det jag hade inne i huset. Jag ska fortsätta imorgon med allt det jag har ute. Imorgon ska vi till luleå och handla lite men efter jag har kommit tillbaka då ska jag fortsätta med ute som sagt. Det känns nytt till att vara hemma så jag tror att det kommer att ta lite tid till jag lugnar ner mig. Jag väntar vid datan för att se om jag har fått något erbjudande om jobb:(
Nu ska jag ta och sova för att imorgon ska jag jätte tidigt uppe!
Sov så gott ni alla underbara människor <3
Den ena photo är från NK och den andra är från mammas hus:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0