Jobba

Idag var jag och jobbade från 06.00, det innebär att jag kunde inte vila idag heller. Men jag är så lyckligt att jag bror mig inte så värst:))
Efter jobbet åkte jag hem väckte jag Stella, hämtade jag mamma, syran och Nixan och åkte till Luleå. Vi var och tittade lite på affärerna, plockade lite idéer och var med varandra.
Sen kom vi hos mamma åt tillsammans och bakade en fantastisk äpple kaka.
Gud vad gott det var:))

Så såg det ut då jag var på väg till jobbet idag:))
Känns så fantastisk att se det, man tror att hela världen sover och att man har täckt det med ett mjuk rosa filt så att man är själv vaken och vaktar det underbara soluppgång<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0