Va?

Det är så där: jag blir aldrig sjuk!
Jag blir aldrig min sjuk är att ha bara ont i huvud, ont i halsen och att känna mig som om en lastbil har kört över mig. Jag var och jobbade idag. När jag kom hem frös jag lite så jag kastade mig i sängen efter att jag duschade. Nu när jag vaknade så har jag enorm ont i halsen. Jag kan knappt prata.
Nu så dricker jag te och ska ut och handla mat för att jag ska göra middag. Jag ville äta fisk men Stella hade redan ätit på skolan fisk idag. Hennes önska är min command så jag ska göra: nudlar med kyckling:)))
Jag gör allt från à till ö!
Jag steker kycklingen med speciella kryddor så att det blir oemotståndligt att inte vilja ha det igen och igen och igen............. ja ni fattar:))))


Haha kan ni se mig?:))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0