Älskad:)))

Jag har inte gjort så mycket än att bara plugg och sitta på arslet idag. Jag har haft lite gäster men det var allt för idag. Min gäst stannade som 10 minuter och sen så blev jag och Stella ensamma igen. Det var så underbart för att Stella spelade gitar från sin rum och det var bara sköna gudingar som man kunde. Jag har tänd en miljon värme ljus överallt i huset så att det ska inte bli alldeles för tråkig då man pluggar en fredags kväll, eller hur?

Jag har fått ett present idag som gjorde mig extremt glad. Jag är som alla andra kvinnor och älskar att bli älskat, uppvaktat, uppskatar och att få små presenter då och då!

Jag älskar det<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0