Hej boggen

Idag vaknade jag med tårar i ögonen. Jag mår dåligt än! Jag hatar mig just nu! Hur ska det gå det här!? Jag läste alla söta kommenterar och blev varm inne. Det värmde verkligen. Jag förstår inte, hur kan människor som är inte mina kära och nära bryr sig och de som satt närmast skiter i en? Jag fatar inte verkligen.
Det måste betyda att jag är en dålig människa, eller hur.
Det ända jag har försökt här i livet är att hjälpa andra och att försöka att behaga dom andra.
Vad för man för det ?
Skit!
Ursäkta språket men det är exakt det! Nu ska jag återgå till sängen och ska sova bort hela dagen eller det som är kvar av det. Ha en underbar dag, glöm min klagande och ta hand om er<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0