hemma..

Idag har det gått så där. Jag har städat, tvättat och vikt en massa kläder. Det var så många att jag har hållit på med det i 6 timmar eller mera. Sen så ringde mammy och sa att det var bullens-dag så jag lämnade Stella hos henne och åkte till min träning. Att träna har hjälpt mig till att inte gråta hela tiden.
Efter träningen så åkte jag hem till mammy och försökte vara social men så fort syrran åkte hem och jag blev själv så kom tårarna tillbaka och då åkte jag hem för att jag ville inte att mammy ska behöva veta vad som händer.
Nu ska jag jag ta och se en super deprimerande film så att jag kan få gråta ifred. Jag önskar er en fantastisk fortsättning på kvällen fast mitt otroligt deprimerande blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0