Mamma<3

Jag älskar att vara hos mamma. Hon är världens underbaraste mamma i världen. Jag vet att jag har skrivet det förr men jag lovar er att skriva det minst 10000000000 g. mera, hahahah. Det är bara så!
Mamma är en liten kameleont som kan forma sig till vad som helst med vem som helst. Vi pratade jag hon och Niki som om vi alla var på samma ålders gräns. Vi pratade öppet och var med Niki som är bara 14 år gammalt. Suveränt, hur kan man göra att ett varm som är 14 och en gubbe som är 50 och en kvinna som är 30 att mår lika bra och att alla ska känna sig super välkomna och tillfreds:))
Hos mamma, det är hon som har målat och fixat allt;))


Älskar hennes orkidéer;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0