Morning

Jag kunde inte sova så jag vaknade efter 7 timmar och man ska sova minst 8 timmar. Jag vet at om man inte sover 8 timmar så blir man gammalt i för väg. Det är kanske någonting som jag måste tänka i min ålder.
Nog om min ålder. Igår så skrev jag om Viber. Det fungerade perfekt för mig och mina kompisar, men jag vill veta om det fungerar internationell! Är det någon som vet? Jag skulle uppskata lite information. Jag är kanske lite sakta med det nya teknologin men idag så uppdaterar jag min telefon med OS 5. Det ger 200 nya uppdateringar och gör min telefon till en fantasi telefon med otroliga funktioner. Är det någon som kan det jätte bra så skulle jag kunna ta emot lite små tricks angående det.
Nu ska jag upp och äta frukost för att idag så har jag jätte mycket att göra. Jag ska fixa ved för att när vintern kommer så vill jag ha det mysigt och varmt hemma. Det är det endaste sak som för mig att klara den långa och hårda vinter här uppe i norr.
Jag vet inte men nu när jag såg bilderna så blev det varm av tanken att sita framför brasan med ett kopp Té fina stora snöflingor falande på marken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0