Sover!

Klockan är 10.30 och vi sover än. Jag vill föra någonting fint idag men vet inte riktig vad det ska vara. Jag ska snart väcka Stella så att vi kan äta frukost och sedan så tror jag att jag ska fara till Skellefteå. Jag vill kolla affärerna där. Jag tror inte att Stella ska följa men det spelar ingen roll! Jag har fortfarande enorm huvudvärk och om jag ska vara ärligt så påminner mig detta som då jag hade hjärnblödning. Jag är jätte oroligt men jag vet också att man måste bara ligga och sova och ingenting annat. Huvudvärken började igår då jag vaknade och fortsätter idag också. Jag har inte haft ont konstant och bara därför så hoppas jag att det är någonting annat.


Ok nu har jag förlorad resten av mina läsare!
Jag ska prata om någonting intressant istället. Eftersom jag saknar praktik eller jobb så har jag kommit fram till att jag ska till Stockholm och ska söka jobb. Hur låter det då. Jag hoppas bara att jag fixar boende först! Jag har pratat med en kompis som ska fixa en lägenhet före jag har åkt ditt så jag slipper allt snack!
Hahah nu ska jag önska er trevligt fortsättning på dagen så hörs vi lite senare! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0