Stella<3

Om ord kunde beskriva min kärlek till min dotter så skulle dem vara det vackraste som någonsin någon skulle säga på denna jord.
Det finns ingenting vackrare än kärlek mellan mamma och barn. Det är det sannaste kärlek som man kan uppleva någonsin:)
Jag är välsignad som har en sådant fantastisk dotter!
Jag upptäcker mera och mera, med varje dag som går hur underbar hon är och hur fantastisk hon blir. Hon är en av dem mest intelligentaste och klipsk samt smart tonåring som jag har träffat! Jag säger inte det för att hon är min dotter, jag säger det för att jag verkligen menar det!
Tack för att du är min dotter.
Jag älskar dig<3<3<3


En jätte stolt Mamma<3


Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

dsm hörru ^^

2011-10-25 @ 18:43:35
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0