Fint höst

Jag hade jätte fint dag igår det var också varför jag hann inte att blogga. Jag vaknade och pakade väskan med Stella så åkte vi till Humlan för frukost. Där så serverar dem brunch denna tid som vi for men det fanns också mina favorit räksmörgåsar. Stella tog en brunch och det var jätte gott det också. Sen så åkte vi till Pitehavsbad. Där spenderade vi hela dagen med att bada, sola, bubbla och vara bara för oss själva. Jag ville göra någonting med henne som skulle vara en liten fortsättning på henes födelsedag. Sen så åt vi gott mat och softade framför tv-n. Det var en fantastisk dag och jag hade längtat efter en sådant;)
Lite bilder från sommaren♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0