Mat… mat och mat igen

Jag skulle fara men så gjorde jag inte det. Stella kom och jag gav henne massor med job som jag ville att hon skulle hjälpa mig med. Stakarn som måste göra allt detta för sin mamma. Hon är väldigt talangsful. Hon kan ta en sak utan att hon har set eller hört om det tidigare och hon med att ta den i handen så vet hon hur den fungerar. Vad ska jag säga; ungdomar med förmågor. Jag är hungrig men jag kan inte äta före träning. Jag har något konstigt och om jag har ätit så kommer allt upp i halsen igen om jag så skulle böja mig. hahahah. Därför så måste jag vänta tills jag har tränat så att jag kan äta. Idag så funderar jag på att äta sallad med mozzarella och tomater. Ska se om de har nå rökt lax också så jag kan kompletera min sallad. Ikväll så ska jag prova lite te som vi har tagit hem från Stockholms mässan. De är super kvalificerade och märkta med stämpeln. Vi såg till att beställa det bästa som fanns ifrån mässan gällande té och produkter runt omkring té.Vi handlade in massor med choklad som var också märkt med detta stämpeln och alla de produkter som vi tog in så var de noggrant utvalda.
Här kommer lite bilder från då jag var på mässan i Stockholm.
Deras choklad var bara fantastisk♥

Kommentarer
Postat av: Miss O

mummsssss

2011-09-19 @ 19:55:25
URL: http://www.olessia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0