Mode…..

Har ni funderat hur mycket tid vi spenderar på mode? Med mode så tänker jag eller menar jag allt från att fixa håret till att köpa och folja alla mote kriterier som vi tycker om eller tvärtom. Jag tänkte hur viktigt del det är av våra liv och att ibland så kan just detta greje kan ge en ett mera spenande dag. Jag vet att det är helt omöjligt att tänka så mycket då man inte ha tid eller ekonomisk möjlighet för att jag kände just det då jag gick på LTU. Jag måste ha varit en av de mest sämsta som har klädd sig där, men nu när det är ur vägen så börja jag att hitta tillbaka till just det och just det så var det tidigare ett väldigt avkoplande och otroligt trevligt upplevelse att hitta något som passar just min still, kropp och smack. Jag är så glad att jag är tillbaka till livet så därför tänkte jag berätta det för er. Jag tror att jag kommer att dela med er av min smack gälande klädder och ideer. Spännande eller hur?
Jag älskar just den stillen och jag klädde mig så där då jag var yngre.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0