Morning<3

Jag ska snart åka till jobbet och jag känner mig lite sjuk! Jag är aldrig sjuk, vad hände nu då. Det kan vara det jag känner varje gång. Jga känner av sjukdumen och samma dag på slutt av dagen så har jag glämd det. hahaha
Det är alltid så med mig så jag hoppas  attt det blir sammma sak nu också. Jag ska efter jobbet gå på kallas. Jag ska äta gott och sen så ska jag göra en sak som jag har längtat att göra i två år nu. Det är att sätta mig framför tv en helt kväll och tills och med somna framför det och så kroppen vill. Jag hade sagt upp min TV och såg inte på något TV-kanaler på två år. Jag tänkte att det skulle underlätta för mig då jag gick på skolan och att det skulle ta oss närmare varandra med Stella. Vi hade för vana att komma hem sätta på tv och bara titta fram, vi sa knappt något till varandra. Men nu så tills och med sätter vi inte tv-n först förre någon påminer oss om att vi har tv nu:)
Jag tycker personligen att alla förälldrar borde göra så. Det ger barnet ett möjlighet att utväkla sig och att hitta balansen hemma med föräldrar och skolla och fritid.
Nu måste ag åka, kram och ha en underbar dag♥

Kommentarer
Postat av: Miss O

Hoppas du haft en bra dag

2011-09-17 @ 22:05:38
URL: http://www.olessia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0