Morning<3

Idag jag blev vaken med stress så jag skakar än! Det var någon som knakade på min dör. Då jag vaknade så fanns det ingen där men jag var rejält skrämd. Nu ska jag ta och gå upp så att jag kan göra mig klart för att min mamma ska komma så att vi kan fara till Luleå och handla lite inredning för hennes badrum. Mim mamma är en otroligt kvinna. Hon renoverar och möblerar mera än någon på denna jord. Men vad jag tycker om är hennes smak. Tro mig hon är så modern och ny tänkande att alla blir förvånad över resultaten, för att alla tror att hon är som alla andra lite äldre kvinnor som tycker att ju äldre man är så måste man behålla det gamla och bara tapetseras lite då och då! Min mamma hon kan ändra allt tills och med alla möbler i rummet!


Ok nu var det jätte mycket om mun mamma så nu ska jag ta och kasta mig i duschen så att jag hinner!
Ha en bra dag mina vänner!
XxxxxxOooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0