Nu är det jag

Vad ska jag säga ?????
Jag är helt slut:)
Men det är något som jag verkligen älskar. Jag har tränad och så sen så förbärede jag matten och nu är Stella i sängen och jag ska nu i sängen. Jag har nästan lyckats men ändå inte. Jag har så många fråger som jag har inte fåt något svar på men jag hoppas på att jag ska få svaren imorgon medan jag jobbar och funderar. Det är så himla tråkigt för er och jag förtår det så nu ska jag önska er sov så gott och dröm söt. Jag ska meddela er vad jag har kommit på imorgon:)
Jag måste köra i en och ett halv timme tills jag kommer fram så det ger mig lite tid att fundera över mina beslut.
Pöss mina älsklingar♥
Jag och Stella efter vår 3,5 timmes promenad ♥
Sov så gott;)))

Kommentarer
Postat av: Amsoca

sv: Ja, det kan jag förstå. Du verkar sjukt duktig! Om det där var det lättaste, vilket är det svåraste du kan göra?



//Amsoca

2011-09-15 @ 16:14:08
URL: http://amsoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0