Rädsla

Jag vaknar nu fjärde dagen och undrar hur kanman vara så rädd av att något så naturligt som döden. Jag tror inteatt jag klarar ens av at höra något mera om död och allt omkring det. Nu är min mormors hund som dog. Jag tror att nu på grund min rädsla så hör jag allt sådant mera tydligt. Eller vad tror ni har jag blivit GALEN? Jag ska ta och ringa Stockholm lite och fråga om jobb så att jag ska fly från Norrbotten. Måste säga det än en gång; Kan knappt vänta tills den dagen kommer. Ingen kan säga sen vad och hur jag måste göra för att det ska kännar bra för de och deras värderingar. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess!!!!!!!
Ush nu slutar jag gnälla. Nu ska jag ta och ta mig en jätte lång promenad. Nu ska jag gå runt hela staden även om det ska ta mig 2,5-3 timmar. Jag tror att jag är skyldigt min kropp det!
Ha en bra dag mina söta läsare;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0