Så sent

Jag skulle sova och inte blogga:( Jag såg en film och nu är jag helt vaken. Jag har ont i halsen så jag vet att jag kommer att ha det svårt för att få sova. Den fanatiken inom mig har vaknat till liv. Idag var det lång promenad i regnet till stan sen yoga och sen tillbaka hem. Undrar bara hur lång jag ska gå den här gången!
Föra gången så var det att jag ökade med 3-4km varje dag tills jag nåde kring 17-19km. Då förstod jag att jag måste slutta för att det gick3-4 timmar åt gången för mig på träningen. Det är ok att göra det då man har tid men även då så tycker jag att det finns andra saker som man kan spendera sin tid på. Träna lagom passar bäst! Men det är en sak som jag kommer aldrig att lära mig:))) Nu ska jag försöka att sova och då önskar jag er trevligt fortsättning på kvällen och sov gott alla ni där♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0