Vad händer

Hej nu är det så att jag trodde att nättet var nere men nu vet jag att det är nämligen min data. Jga kan inte öppna en annan sida och när jag gör det så slåknar det helt. Nu har jag ringd suporten men klantarslen jag så avbröt jag samtalen. Jag hade telefonen i mitt hand och tänkte; stäng bara inte telefonen! Vad tror ni jag gör då? Helt plötsligt så håler jag telefonen med andra handen och då trycker jag på en knapp och då hör jag signalen som jag hoppades att inte få höra.
Ush nu så måste jag ringa tillbaka och försöka hitta min kille som tog hand om mig för att han började få grepp på den här problemet. Vi hörs sen<3
En gamal bild <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0