Yes

Vad ska jag säga..... jag är fortfarande ledsen och har tunga tankar som tar över mitt jag. Jag kan inte ricktigt tänka klart men jag försöker. Jag ska inte bara babla jag måste gå vidare med mitt liv så jag försöker tro mig. Jag var idag för 3 dag och promenerade över 3 timmar. Jag vet inte hur lång jag har gåt men jag vet att man går 6km på en timme då man går i normalt tackt. Jag har gåt lite snabare än normalt så jag tror att det gör 24km unf per dag. Jag gör alltid så då jag är ledsen. Jag kastar mig helhjärtat i träning. Nu ska jag ta och se en film och sen så ska jag ta och sova för att jag tror inte att jag klarar något mer just nu. Sov så gott och vi hörs imorgon.
Sov så gott mina vänner<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0