Yoga

Idag vaknade jag med ont i halsen:(
Jag brukar aldrig vara sjuk och idag så kände jag mig som alla dödliga;) Hahaha näää men nästan. Jag har pakat mina sakr och ska ta mig en lång promenad till stan, och sedan så ska jag återlämna min Fysik bok för att jag är klart med den kursen. Fy vad bra det känns att säga det!!!! Sen så ska jag på Yoga och jag måste säga att jag kan knappt vänta att helgen är slut så att man ska ta sin arsle till Yogan:)
Det ger mig så mycket så det är inte sant.  Lite bilder på lilla jag idag;)
Ha en bra fortsatt eftermidag mina vänner♥
På med sport kläderna och ut och gå!!!
Hörni jag vet som ni att jag älskar mig men nu ska jag stänga datan och gå och göra lite ärande på stan;))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0