Banditos !

Hej alla söta. Jag hade en fantastisk dag igår så jag hann inte skriva så jätte mycket eller rätt sagt hann ingenting. Efter mun frukost på Grand återvände jag hem för att bita kläder och gick ut igen. Nu blev det Nobis Hotel igen för att jag älskar deras Antipasti. Efter det träffades kollegor emellan så det blev utgång från där. Vi gjorde en liten ful sak. Vi väntade på att gå in på Rich men det var jätte mycket folk och det såg ut att vi skulle inte ta oss in så de andra visste en väg som ingen annan vet. Vi spelade Banditos. Först det var jag som spelade och gick genom köket( som på film) för att komma fram. Jag betedde mig som om jag visste vart jag skulle och som om min bord var på andra sidan. Det var roligt. Vi hade jätte trevligt och fantastisk kväll faktisk.
Lite bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0