Domme:)

På eftermiddag ändrade jag min favo plats. Jag gick ner till NK och tog en stor Cappuccino och pluggade. Nå timme efter så ringde Kremi att hon var klart och att de väntade på mig så att vi ska åka tillsammans till Domme för att han filer år idag. Vi hade det jätte bra dör vi åt tårta och drack kaffe samt att vi kunde inte sluta skratta och prata med varandra. Jag och Kremi fick presenter och det är Marin som filer år den 4 april. Mina kusiner är så fantastiska och människor med stora hjärter. Jag älskar de enorm. Efter det åkte vi till Kremi och åt middag samt vi pratade länge och hade det jätte mysigt. Nu är jag hemma och tvättar mina kläder för träningen imorgon:( Man måste göra det nu för att jag var lat tidigare idag:(


Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en toppen tisdag! :D

(Förlåt för sent svar men är i London ^^)

2012-04-03 @ 13:31:08
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0